poniedziałek, 14 stycznia 2013

Isana- Krem do ciała z masłem shea i kakao. Moje odczucia.



Isana-  Krem do ciała z masłem shea i kakao. Moje odczucia.
Nie wiem czemu, tak późno krem ten zawitał w mojej pielęgnacji, czemu byłam przekonana, że produkt o tak dużej pojemności i w tak niskiej cenie nie może być dobry . Cóż po przeczytaniu tylu pochlebnych opinii, stwierdziłam że chce się,  na własnej skórze przekonać co do jego działania. Ryzyko było  ale, zawsze w razie gdybyśmy się z tym kremem nie polubili mogłam oddać go mamie, siostrze, koleżance ect, ect.  Poza samą kwestią działania kosmetyku istniały również obawy co do zapachu, bo ponoć nie każdemu przypał on do gustu, na całe szczęście u mnie sprawa ta ma się wręcz odwrotnie. Jestem uzależniona od tej cudnej woni słodyczy, pachnie niczym gorąca czekolada, z wyczuwalną nutka kakao.

Tutaj podaje skład z wizażu : Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.

Oto kilka słów od producenta :
Krem do ciała z masłem shea i kakao dogłębna pielęgnacja skóry suchej.
·         ph przyjazne dla skóry – tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.  






Przechodząc do konkretów produkt ten stosuję systematycznie, czytaj codziennie, od ponad dwóch tygodni. Także, myślę że  mogę już powiedzieć coś na temat jego działania. Krem ten ma bardzo fajna konsystencję, lekką,  dobrze „trzyma się” dłoni, dobrze rozprowadza się na ciele. Zaraz po aplikacji, miałam delikatne uczucie lepkości, ale mija ono równie szybko jak nadchodzi, po kilku minutach spokojnie można się ubrać. Krem szybko wchłania się w skórę, zostawia na niej delikatny zapach kakao. Niestety nie utrzymuje się on zbyt długo, a szkoda bo bardzo mi się podoba.
Co do samego działania to kosmetyk spisuję się bardzo dobrze, zgodnie z założeniem producenta nawilża nasze ciało. Kondycja skóry faktycznie się poprawia. Ciało jest optymalnie nawilżone.Skóra w dotyku jest miękka i wyraźnie odżywiona.
Dodam, że krem nie jest z kategorii super nawilżających czy natłuszczających. Nie zostawia on  tłustego filmu na naszym ciele, bynajmniej ja nie wyczułam żadnego uczucia tłustości, co uważam za ogromny plus tego produktu.  Nie wiem jak sprawdził by się w przypadku bardzo przesuszonej skóry, w każdym bądź razie zaspokoił on potrzeby mojej dość suchej skóry. Reasumując, gorąco polecam, pod warunkiem, ze lubicie bardzo słodkie zapachu i kosmetyki tego typu zbyt szybko Wam się nie nudzą, bo wykończenie tak dużej pojemności na pewno trochę potrwa.
Musze napisać również o tym,  że krem ten przyniósł  ogromne ukojenie moim przesuszonym  dłonią. Pomógł mi w walce z pękającą skórą dłoni, są one nawilżone i gładkie. Wcieram go w nie codziennie rano i na noc, sprawuje się świetnie. Kosmetyk, bardzo uniwersalny do całego ciała, dłoni i  stóp, można  nim również kremować włosy. Dziewczyny na blogach pisały, że świetnie się do tego nadaje, ja jak na razie kremowałam nim włosy raz i nie chce się wypowiadać, bo to zdecydowanie za mało by móc powiedzieć coś o jego działaniu w tej kwestii .  Poza tym kosmetyk jest bardzo wydajny.  Polecam gorąco! Cena to 9, 90 za pojemność 500ml!  Żałuję tylko jednego.. dlaczego tak późno zdecydowałam się na jego zakup. Mam nadzieje, że Rossmann nie wpadnie na pomysł wycofania tego kremu bo stał się on moim ulubieńcem i z pewnością nie raz do niego powrócę :)

1 komentarz:

  1. Ja chyba kiedyś miałam wersje oliwkową i był całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń